Tisdag 7/9-10

Vi har varit på årets sista special och det känns alltid lite vedmodigt. Jag och Ingrid åkte redan på lördag förmiddag, När vi kom dit lyste solen så det fick bli en öl medan vi tittade på ringträningen och på kvällen blev det grill. Ja vi hade en riktigt trevlig lördag. Sen var det dax för utställning, Dyrka i bruksklass hade hoppats på CERT men så blev inte fallet hon kom tvåa, vi får ta det en annan gång. Men Eva och Sigge tog Cert i bruksklass och vi gläds med dom. I går var jag på klubben och tränade för första gången på länge och faktiskt gick det riktigt bra. Dyrka gjorde en kanon inkallning med ställande, ja det var en 10 poängare. Sen var linförigheten inte så bra som jag skulle vilja, Men jag får försöka lyfta fram det som är bra och sluta fokusera så mycket på det jag inte är nöjd med. Krypet var också en höjdare så visst kan vi jag och min Gurka. Jag saknar Geisha så otroligt mycket det är alldeles för lugnt och stilla utan henne, Men snart är det torsdag och då ska jag åka en sväng till henne och så är det bara 7 veckor kvar tills hon kommer hem.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0