Torsdag 6/5-10

Efter påtryckningar så får jag göra en liten uppis. Vi har varit i Örebro på utställning och det gick rätt så bra lilla Geisha placerade sig som fyra i bruksklass, i hård kronkurrans. Sen stannade vi alla i Ånnaboda från fredag till söndag. Vi hann med en hel del fira Harry, träna hund och tjöta en massa skit. Gladaste tjejen var nog Cilla som först vann sin klass och sen blev placerad som trea i bästa tik inte illa. Men som jag tidigare sagt lilla Dias kommer att bli en riktig stjärna. Här hemma händer det också en del. Jag har fått ny lägenhet och det ska bli sååå skönt, egen trädgård, slippa det här springet i trappor och framför allt kunna öppna en dörr. För här blir jag smått tokig. Just nu har jag fyra kurser igång så ni förstår vart min tid tar vägen. Hund, hund och åter hund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0