Fredag 14/5-10

En helg som är fullspäckad, I torsdags alltsåååå i går åkte jag till Lindome och spårade ihop med Harry, Annethe, Elin, Pamela och Ingrid. Min höna gjorde ett jätte bra spår, tur det för jag var lite undrande eftersom jag tyckte hon velade så i förra spåret. En gång gick hon över på vilt men det kändes i linan så nu vet jag att jag kommer att ha full kontroll när hon går på vilt, jag kommer att känna det tydligt. Sen åkte vi till ängen och tränade lydnad. Jag gjorde en helt kass lydnad. Får sån prestation ångest när det är ny som tittar och nu var ju Elin med och då känner Geisha det direkt jag blir stel och tråkig och hon går som en potta. Men jag vill ändå ha sådana situationer för det är ju det jag behöver öva på. Elin körde en kanon bra lydnad med Prince och hon inspirerade mig så nu är jag jätte sugen på att träna lydnad. Men Geisha är tyvärr inte hemma så det får vänta till nästa vecka. I morgon blir det till att fylla termosen igen för jag ska till skogen och spåra hela dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0