Måndag 22/3-10

Jippi Nu går det att spåra. I går var jag i skogen och la spår åt hundarna, eller rättare sagt Geisha, Dyrkas spår blev så fel så vi gick aldrig det. Geisha darrade i hela kroppen när jag selade på henne.Min lilla snutta var otroligt duktig. Det var lite snö på vissa ställen och barmark på vissa så där snön var såg jag stegen, en vinkel i snön klockren jag lovar hon var inte utan för spåret en ända millimeter. Första pinnen gick hon över inte konstigt med den farten hon hade i början sen höll jag in henne lite mer och då fick hon med sig resten av pinnarna. När spåret var slut hade hon ett uttryck i hela kroppen, men matte jag vill mer. Så nu är det bara till att sätta igång och spåra på allvar igen och gott folk det ska bli upp till 20 grader varmt i slutet på veckan äntligen vårrrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0