Fredag 27/8-10

a då har vi varit och tränat, och än en gång fått det bekräftat jag och Dyrka ska inte tävla lydnad. Visserligen är hon lite skendräktig men hon saknar fullkomligt motivation till lydnaden. Spårar gör hon som en gud men det kan vi ju inte leva på. Men jag har en plan för Dyrka och mig men den ska jag hålla hemlig så länge och det ska bli både spännande och skit kul, hoppas ni blir riktigt nyfikna nu! Jag saknar min lilla snutta det känns riktigt tomt utan henne och hon fattas mig. Men samtidigt vet jag ju att hon har det hur bra som helst och blir säkert bortskämd till tusen. I morgon ska jag Dyrka och Trippan ut på en tripp till Pamela vi ska övernatta där och träna eller rättare sagt spåra får hoppas att det blir fint väder bara. Eftersom Cilla inte gillade vinterbilden så får det bli en sommar bild


Tänk att min Snutta har varit så här lite

och nu är hon stor och snart själv en mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0