Onsdag 7/4-10

Min älskade vovve gjorde en sådan kanon träning i går. Åkte till klubben var så sugen på att träna och jag var på jätte gott humör. Geisha hade varit och lekt med Heffa i en timme innan jag åkte ner till klubben, så hon fick vilaa medans jag gick en promenad med Dyrka och tränadelite. Sen var hon taggad min lilla tös. Vilken kontakt och vilken attityd, Nu har hon kommit på vad matte vill ha henne hamnar hon lite fel någon gång ja då backar hon snabbt in i rätt position igen (DET HÄR GILLAR JAG) Snygga appoteringar utan slarv och ett underbart kryp. Det känns så gött att kunna sätta in hunden i bilen efter en lyckad träning. Sen kom bror och lämnade Play som ska bo hos mig när han och Annethe gottar sig i solen. Ska bli riktigt kul att ha en kille i huset. Kvällen i går med hundarna gick bra Play är lite orolig och följer mig vart jag än går men han vänjer sig snart. I natt har dom sovit alla tre i sängen ja till och med jag fick en liten flik att sova på. Dyrka kan vara en tjur tant ibland men Geisha tycker det är helkul med Play. Jag kommer att få en hel del motion efter som jag inte går kisse rundor med mer en en åt gången så nu blir det tre rundor på morgonen och tre rundor på kvällen. På dagen åker jag ut i skogen och släpper dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0