Torsdag 17/9-09

En såå härlig hund jag har fått, Måste bara skryta lite. Dyrka har verkligen fått rätt attityd till träning, nog för att jag har vetat hela tiden att det fanns där någon stans men inte riktigt kunnat ta fram det. Men nu är vi på GGGG. I går gjorde vi ett uppletande med tre föremål och hon hade full spruta hela tiden. Jobbar i rutan med full energi och ger sig inte, så härligt att se. Efteråt går vi in på plan och tränar lite lydnad och där har hon samma energi och attityd, hon vill verkligen göra rätt och hon är såå duktig jag bara älskar henne min Gurkan. Geisha fick ett appell spår innan lydnaden för att se om hon lugnade ner sig några hekton. Spåret gick bra men hon har bråttom där också , flackar en del men fick i alla fall med sig alla pinnar. Sen blev det lydnad, ja hon var nog lite lugnare men det var knappt märkbart skulle nog behöva ett långt skogs spår innan, men hon är så söt och vill så mycket så det känns som ett angeläget problem som löser sig när hon blir lite äldre och inte har så himla mycket spring i benen.

Kommentarer
Postat av: Anna och Hilda

Härligt att läsa!

2009-09-17 @ 08:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0