Måndag 7/9-09

Ja då har vi varit på årets sista Boxerspecial, För Geisha gick det bra hon blev 3 i sin grupp med HP och Prince blev 2 i bästa hane Grattis Elin. I år var det också lydnads tävling son jag och lillfisen var med på och det blev rena katastrofen. Vi börjar med platsen hunden jämte Geisha satte sig upp och den satt och stirrade på Geisha, jag såg hur orolig hon blev, tittade på mig och sen hunden och så höll det på till det var två sekunder kvar då satte sig Geisha också så där kom första nollan. Sen var det linförighet gick rätt så bra en 8 i betyg. Men efter det så gick det helt åt faders Geisha flippade ut helt sprang bara runt och skällde hoppade och gjorde lek inviter. Jag försökte lugna ner henne men blev mest irriterad och ju mer irriterad jag blev ju mer skällde hon , ja ni förstår det blev inte några höga poäng med en skällande hund runt benen lyckades lugna ner henne lite till apporten så där fick hon en 10 ja det blev en helt kass tävling, kvällen innan hade Cilla kört igenom mig och det såg riktigt bra ut och så blev det pannkaka av allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0