Onsdag 18/11-09

Vad händer i Öxabäck, ja inte så mycket. Vi har snart renoverat klart nu är mitt hem beboligt igen. Hundarna mår bra och det ända jag väntar på nu är att Dyrka ska börja löpa, men icke sa nicke, jag tror nog att hon håller på sig den lilla filuren. I fredags packade jag och Anders ryggsäcken med ved och korv och drog ut i skogen med hundarna riktigt mysigt att sitta vid sjön och grilla vid den här årstiden. Sen så har vi givetvis varit och tränat och jag tycker att det är förbannat kul just nu, Dyrka har blivit en riktig hejare på rutan och Geishas kryp blir bara bättre och bättre och det bästa med henne är att hon inte bryr sig om att det är blött och kallt. Sen blir det givet vis en massa promenader på dagarna. Nu längtar vi till lördag då ska jag Cilla, Pamela och Melina spåra tillsammans. Sen har vi haft inbrott här hemma, ja tre hundar sov på övervåningen med mig när någon gick in och tog min plånbok och så hade dom tagit mina nya träningsbyxor och regnbyxor i bilen attans folk som inte kan hålla skillnad på mitt och ditt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej på er! Fy så otrevligt med inbrott! Men kul att ni verkar ha det bra. Låter ju supermysigt att vara ute o grilla o ha det skönt.



Ha det så gott:-)

2009-11-18 @ 22:07:20
URL: http://www.bolltokig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0