Måndag 2/11-09

Så nu har vi varit iväg på träningsläger igen den här gången styrde jag, Helena, Sessorna och Heffa min husvagn till Skåneland närmare bestämt Förslöv. Vi var ett helt gäng som slöt upp hos Christina på fredag. Cilla, Pia, Barbro, Karin, Threse och Nina. Ja allt som allt var vi 9 stycken. Vi började fredagen med lydnad. Jag och Cilla hade en teori om hur vi ska träna in rutan så det körde vi med Thea och Dyrka Karin köpte det hela också så hon tränade sin hund på samma sätt. Lördagen blev en heldag i skogen, men jag var tyvärr för sjuk för att göra något så snälla Christina spårade med Geisha. Som vanligt var det god mat och mycket tjöt. Men den här helgen var jag inte riktigt med gick och la mig kl halv åtta. På söndagen blev det lydnad en stund igen innan hemfärd, jag fortsatte med rutan på Dyrka och det funkade riktigt bra. Har bestämt mig för att ta ett sabbats år med henne i brukset ska bara köra lydnad, för jag tycker att det blir för mycket att ha två hundar som är på samma nivå i brukset det är ju svårt att komma med på tävlingar med en hund. Så, så får det bli. Nu ska jag försöka ta det lugnt några dagar så jag blir frisk har så ont i lungorna så fort jag rör mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0