Fredag 13/11-09

I går var vi och tränade första gången på snart två veckor, oj vad kul det var. Geisha var så laddad att hon skakade i början min lilla höna, hon bara vill och vill. Geisha gjorde ett riktigt bra kryp i det kalla och lite blöta gräset. Just nu så finslipar vi på alla moment och har också börjat lite med framåtsendadet, sakta och det går så där Geisha vet inte hur man går sakta men vi jobbar på det. Sen var det Gurkans tur och hon var lika laddad hon. Har börjat med två nya moment rutan och inkallning med ställande. Rutan körde vi hos Christina, och i går när jag ställde upp rutan så rusade Dyrka in i den så visst har hon fattat det hela. Jag skickade henne från alla möjliga håll och längder och det ser för tillfället jätte bra ut. Inkallning med ställande kunde hon med en gång så det är bara att jobba vidare på. Det är så roligt att träna Dyrka nu förtiden hon vill och vi avslutar alltid med lek och hon älskar bollen med snöre i och är riktigt tokig när jag tar fram den. Just nu känns det jätte bra med bägge mina Sessor och vi har hela vintern på oss att träna och finslipa moment innan våren då jäklar ska vi ut och tävla i massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0