Söndag 10/5-09

Ja då har vi varit ut och tävlat igen. Dyrka fisen blev godkänd i Appell spår och bara ynka 13p från uppflytt . Hade vi bara gått efter den en domarens poäng så hade vi klarat det. För dom två momenten vi fick en 5 av honom på, fick vi en 0 av den andra, tror hon hade fel på synen (Fniss) Jag är i alla fall nöjd med min lilla gurka hon blir bättre och bättre för varje tävling. Spåret fick vi 9,5 på för kort lina i påsläppet och 10 på budföringen, platsen hade vi en 10 på och resten av momenten låg vi på mellan 5 och 7 även denna tävling fick vi poäng på apport visserligen bara en 5 men jag tycker det är helt ok för det är inte många gånger som Dyrka över huvudtaget bryr sig om att springa ut och hämta apporten. Fick nog en hel del nerdragningar i onödan på grund av dubbel kommandon. Men skit samma för dom två sista gångerna när vi har tävlat har vi haft roligt och jag har inte varit stel som en pinne Dyrka har villat vara med mig och hon har bjudit till så gott hon har kunnat. Så det vore attan om vi inte ska bli uppflyttade snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0