Tisdag 10/3-09

I dag har jag fixat en ny hemsida www.dyrka-geisha.dinstudio.se och så har jag varit och tränat. Dyrka var hur seg som helst jag band upp henne under tiden jag tränade Geisha, men det hjälpte föga. Typiskt att hon ska vara sån nu när vi ska på kurs. Så jag byter och tar Geisha med mig i stället har ingen lust att lägga så mycket pengar på en hund som sover sig igenom kursen. Geisha var i alla fall på strålande humör, fast det är hon ju jämt. I dag körde vi med kommendering i linförighet och det gick hyfsat fint, jag har aldrig gått så långt med henne förut men någon gång måste ju bli den första. Jag fick korrigera henne några gånger när hon drog i väg för fort men hon hade bra kontakt hela tiden. Sen tränade vi hopp och framförgående. Och kanske, kanske blir vi färdiga tills i Maj, men vi skyndar långsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0