Onsdag 25/3-09

Nöjd, nöjd i dag var jag och körde igenom Dyrka. Vi började med att samla oss innan vi gick in på plan. Linförigheten gick skapligt kanske en 7a sen var det dags för framförgåendet utan dragning då menar jag tagert med godis på, och det brukar inte funka alls men i dag gjorde hon det klockrent. Gick i bra takt framför inget dragande, det ända man kan klaga på är att hon vänder huvudet när jag säger stanna men kroppen står kvar rakt fram. Hoppas, hoppas att det kan gå så bra på söndag. Sen var det inkallning inga som helst problem. Ingrid ska få kommendera mig på lördag för hon kan tjuvstarta ibland, men det är bra fart så om hon inte tjuvar är det en klar 10a. Hopp sitt hopp funkar bra vi la först våran isskrapa och hon sprang ut och satte sig, sen fick hon hoppa utan den och visst satte hon sig närmare hindret men ändå inte så nära som hon brukar. Läggandet under gång funkar bra men det är segt så där blir det inte så många poäng och ibland måste jag ta till ett dubbelkommando. Sen kommer vi till det som aldrig funkar med Dyrka apporteringen. I dag hör och häpnar sprang hon ut till apporten med fart tog den och kom in till mig med fart satte sig men släppte den med en gång när hon satt sig. Men , men det kanske kan bli en 5a om hon gör som idag. Ja nu hoppas jag på bra väder inget regn för då blir Dyrka seg som en råtta så vi vill ha sådant väder som idag. När vi hade tränat klart tog vi en långpromenad i skogen så nu är alla nöjda jag sitter vid datorn och vovvarna ligger på altanen och gnager på vars sitt ben.


Kommentarer
Postat av: Barbro m Livia&Winnie

Förstår att man skall hålla tummar på söndag. Go girls, detta fixar ni galant.

Kan man få receptet på jordnötssåsen tack och glöm inte den där "lilla nypan" av något.

Ha det bäst-bäst tjejer!

Kram från oss till er

Barbro m vovvar

2009-03-26 @ 22:53:41
URL: http://www.jipotimas-livia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0