Torsdag 4/6-09

Tuff vecka har varit i Göteborg på undersökningar i två dagar. Men i går tog jag en sväng till klubben och tränade. Geisha fick jag kommendering på och hon gick så där, jag är inte riktigt nöjd, läggandet och ställandet är inte bra alls vi får hård träna det nu. Linförigheten är fin bara hon håller ihop och koncentrerar sig. Inkallning är kanon full fart och hoppet är också bra. Sen la vi plats och i går låg min lilla söt nos så bra hon rörde inte en fena. Tror att det hjälpte när jag hade en annan som stod nära och korrigerade henne när hon rörde sig. Sen körde vi med tungapporten på skoj en stund och Geisha tycker den är skit kul, hämtar och bär den så fint. En annan hund råkade koma nära när Geisha skulle ta den och då morrade hon, huru du den där är min så håll dig undan. I dag kommer Cilla och Thea på besök och vi ska fara i väg till den krullhåriga mannen, sen får vi se vad detta mötet leder till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0