Söndag 14/6-09

Min lilla höna har varit i väg på egna äventyr. Jag fick ett PM från Ystad Boxerspecial, Hum tänkte jag, har ju inte anmält dit. Men tydligen hade jag det och eftersom farbror Harry hade plats i bilen fick Geisha följa med honom till Ystad. Han hämtade upp henne på lördag eftermiddag och dom övernattade hos Christina och Master snygg. Jag fick en natt med god sömn eftersom jag bara hade en hund i sängen. Och under dagen har jag fått resultat telefonledes, Min lilla höna vann sin klass med CK och för dom andra har det också gått bra, Grattis Master och Christina till andra CERTET, Nu sitter jag här och väntar på att Geisha ska komma hem. Vi tycker nog att det är lite tomt utan henne och det är alldeles för lugnt och stilla inga hyss, och jag glömmer av mig hela tiden, tänker nu får jag nog gå och kolla vad Geisha gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0