Söndag 19/7-09

Ja då är man hemkommen från en hård läger vecka. Min resa började ju redan på onsdagen när vi tävlade i Smålanstenar och det finns inget att skriva om, vi nollade två moment så jag tyckte inte ens att det var lönt att stanna kvar och vänta på prisutdelningen men kan tänka mig att vi fick ett tredje pris all så helt kasst,. Sen bar det av till tånga, Vi fick två dagar som vi bara kunde lata oss på riktigt skönt. Vi har haft en helt fantastisk vecka som vi kan tacka vår instruktör för Tina, för hon är en stjärna som alltid är glad och är full med energi och har massa idéer när man har kört fast. Mina hundar har skött sig bra och Dyrka har under veckan kallas för den gamla och rutinerade hunden av Tina, jag har fått på mina henne om att hon faktiskt bara är två år. Men visst blir man lite stolt när instruktören tycker att hunden är bra. Vi har varit ett bra gäng i våran grupp och det har skrattats en hel del under veckan. Och på kvällarna har vi festat en hel del också men vi har varit en trogen grupp som stått i givakt kl 8 varje morgon ja inte Dag då men han har haft lite annat att göra och så har vi blivit kända för den gruppen som spytt mest inte jag men visst var det en och annan som inte mådde så bra när vi var ute och spårade dagen efter Tobbes pub kväll. Våran instruktör blev årets instruktör på boskars galan. Ja det finns nog hur mycket som helst att skriva om men nu kommer jag inte på så mycket mer, ska lägga upp bilder så kan ni själva se för jag var smart lånade ut min kamera till Elisabeth och då kan ni själva tänka er att det finns en hel del kort. När vi åkte hem i går kändes det riktigt sorgligt att behöva lämna alla dessa go glada boxer människor som man delar så mycket med, men mina vänner vi ses snart igen för nu börjar vi längta till SM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0