Fredag 9/1-09

Träning träning och åter träning. Ja den här veckan har vi varit och tränat varje dag. Har anmält både Dyrka och Geisha till tävlingar i vår appell 2 i mars, april till Dyrka och två i maj till Geisha. Så nu får vi ligga i om det ska bli bra. Och i går när jag va och tränade med Melina så sa hon att dom hade en stor tom lokal där vi kan träna inomhus kanon. Så från nästa vecka blir det inomhus träning en gång i veckan. Förra helgen när Ingrid var här så talade hon om för mig att Geisha faktiskt inte går alls så bra som jag trodde hon vänder ut röven alldeles för långt, och det har inte jag märkt, ingen annan har sagt till heller så tack Ingrid att du sa till. Så nu jobbar vi bara på det får bli spegel ett bra tag framåt men vi ska nog få ordning på det. Nu ska jag gå och packa ska till Cilla med tjejligan den här helgen, träna hund och prata skit Kul!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0