Torsdag 19/2-09

Lite funderingar på vad det är som gör att Dyrka går så bra. Kan det vara att det är så kallt. Vi var och tränade i tisdags och hon var bättre än någonsin. Det var 10 minus ute och min lilla eller rättare sagt stora prinsessa gick som en gud på plan. Var med på allt och det var full spruta på inkallningen hon till och med apporterade med full fart. Jag måste bara hitta en andledning till att hon är så bra. Vågar inte tro på att det har blivit så här bra och att det kommer att hålla i sig. Jag går och tänker på olika anledningar hela dagarna. Kan det vara Kylan eller är det för att hon ska löpa snart. Hur som helst så tror jag inte på att det är min förtjänst att det blivit så här. Så vi får väl åka och tävla när det är riktigt kallt eller före ett löp, ja det blir ju inte många tävlingar då på ett år men dom som blir kanske blir riktigt bra. Tänk vad dum man är som går och funderar så här kan jag inte bara njuta av det hela och vara glad måste det alltid finnas en anledning till allt???????

Vi har blivit utmanade av Harry. Vi utmanar fem nya Anna&Hilda Melina&Måns Cilla&Thea Pamela&Oskar Helena&Jippi. Mitt kort och hur det går till finns på min förstasida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0