Torsdag 12/2-09

Den här veckan har vi varit flitiga, tränat och tränat. Jag måste säga att Dyrka har blivit mycket bättre hon hade en don dag när vi tränade inomhus i torsdags men sen har hon gott hur bra som helst. Det har blivit mer fart i henne och hon verkar tycka det är roligt nu. Det känns som polletten har ramlat ner. Många gånger har jag tänkt att nu ger jag upp med henne, men nu när man får lön för mödan inser jag att allt slit är värt det, för jag vet att hon kan och hon kan så jäkla bra när hon vill. Hon är bäst min lilla Dyrka gurka. Geisha är inne i en ruggig ålder just nu, hon har så mycket spring i benen så jag blir tokig bara slarv och åter slarv. Man får bli riktigt skarp mot henne då skärper hon till sig en stund. Det känns som hon skulle behöva springa en så där 10 mil innan vi går in på träningsplan då kanske hon kan ta ett och annat lugnt steg och inte köra i 180 knyck hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0