Söndag 8/2-09

Ja så har det gått några dagar igen. I torsdags var jag och tränade inomhus och Dyrka var sitt vanliga jag igen alltså seg!!!!! Men hon har blivit väldigt säker i platsliggning och det känns ju skönt. Geisha som jag bara tränar kontakt med nu går bättre och bättre hon har ju alltid haft en fin kontakt men baken åker ut alldeles för mycket så vi har börjat om från början och nu börjar det ta sig. Sen i lördags var jag och Geisha och körde sök och hon är nog en given talang för detta. Vi körde som man gör från början. En gubbe fick leka med henne sen gick vi åt sidan och han gick ut och la sig. Geisha som älskar snabba saker rusade ut till Figgen och eftersom vi kört så mycket med avlämnande så var det inga problem alls för henne att springa in med leksaken till mig, Hon fick köra fyra slag och alla gick lika bra. Så nu har vi tänkt att vara med i söket en gång i veckan så får vi se vart det hela leder, givet vis kommer vi att fortsätta med spåret lika mycket som förut. Har ju tänkt att jag ska kunna starta henne i Appell spår någon gång i vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0