Onsdag 9/12-09

I går var det myskväll på VLO vi firade lucia med glögg, pepparkakor och lussekatter och alla hundarna fick julklappar. Jag tog två klappar som pep Gissa om Anders var glad när jag kom hem och mina hundar fick sina pipisar. Anders ville sova men det ville inte Dyrka som älskar pipisar hon kan springa runt hur länge som helst och pipa. Sen har jag hittat ett gammalt Haltiahalsband som man har runt nosen så nu är det en fröjd att gå ut med Geisha, vågar ju inte ha henne lös nu i höglöpet. Men jag undrar om hon tycker det är så roligt hoppar frustar och pustar som en vild hingst. Sen tror jag inte hon blir speciellt trött av att gå koppel promenader, för när vi varit ute och gått en timme och jag tänkte vila mig en stund hör jag hur det brakar och var hittar jag min lilla tös, jo mitt på bordet stod hon och tittade frågande på mig, Va matte brukar vi inte var på borden i det här huset. Ja vad ska man göra hon är ju så söt den lilla höna så ibland är det svårt att bli arg på henne. Nu vill jag att det här löpet ska ta slut så vi kan åka och träna igen är så sugen på lydnad. Måste sluta skriva nu för det är någon som biter på något nere och det låter inte bra!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0