Lördag 5/12-09

Jag har under en längre tid funderat på vem det är som bestämmer i detta huset, Jag, Anders eller Boxrarna. Tror nog att det är det sistnämnda. Ta bara det här med att försöka sova, Vi går alla och lägger oss i samma säng men vaknar sällan tillsammans. Utan i sängen ligger jag på en liten flik och två Boxrar brer ut sig i resten av dubbelsängen, Anders ligger på soffan. Ibland vaknar jag flera gånger på nätterna för att jag inte får plats försöker då att flytta på en hund, men det är inte lätt ska jag lova. Man får resa sig upp ta tag i hundens bakben och framben och sen försöka rulla en hund som inte har någon som helst avsikt att flytta på sig. Och likadant är det i tv soffan tjejerna brer ut sig och om vi har riktig tur så kan vi få låna ett litet hörn av soffan. Ja så tillbaka till frågan vem är det som bestämmer????????? Nu ska jag göra inordning mig och möta Cilla i skogen vi ska ha en härlig dag med spår och kanske hinner vi ett uppletande också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0