Torsdag 5/8-09

Vilken trevlig eftermiddag kväll vi hade i går. Vi samlades på marks BK vid halvfyra tiden, Jag, Ingrid, Cilla, Melina, Tina, Barbro, Therese, Helena, Tommy, Pamela, och Harry för att träna lydnad. Vi började med att fika lite sen bar det av ut på plan, alla fick en stund var med många ögon som hjälp. Jag och Melina körde igenom hela ettan eftersom vi ska tävla på SM och Harry och Tommy fick också hjälp med kommendering i eliten. Det är så kul att träffas så här många det borde vi göra oftare vi har ju inte så långt mellan varandra, Jo Tina har ju en bit 22 mil. Men eftersom hon var på väg till Varberg så passade det bra att stanna till i Mark och träna med oss. Jag tyckte att min lilla höna skötte sig någorlunda bra visst måste vi slipa lite på momenten men det känns inte så långt borta. Sen tjuvar hon gärna vid hopp och inkallning men det är ju en god egenskap, förstå mig rätt hon får ju inte göra så men bättre det än att det går segt. Ska lägga in lite kort på hemsidan från gårdagen för jag hade kameran med och jag till och med fotade lite.

Kommentarer
Postat av: Jessica Hasselberg

Ni verkar ha haft en toppenkväll:o) Får man kanske hänga på nån gång? Vi har ju inte så mycket lydnadsträning för oss längre men är bra på att fika o titta på;o)

2009-08-06 @ 09:16:04
URL: http://www.bolltokig.se
Postat av: karin & caesar

Fattar precis vad du menar, jag älskar tjuvstarter :-) Tyvärr var det ett tag sen jag fick nån från Cessan, han liknar mest tjuren Ferdinand numer och sitter helst o luktar på blommorna :-X



Ska bli så kul att träffa er igen nästa helg!!



Kramar, Karin

2009-08-06 @ 10:02:53
Postat av: [email protected]

Hej och tack för senast det var verkligen super trevlig, hänger jättegärna med fler gånger... och Vilka goda mackor du hade gjort till oss alla. Stort tack vännen. Ses till SM/ kram fabban

2009-08-07 @ 06:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0