Tisdag 11/8-09

Var på klubben och tränade i går och allt gick urdåligt, Geisha gick som en potta skit. Vet inte vad det var med henne eller om det berodde på mig eller om hon bara var trött efter den långa resan till Sundsvall. Sen så kom jag och Dyrka i en konflikt, jag blev arg på henne och det funkar inte. Hon flydde och fick ett överslag sprang bara runt och skällde sen var det helt kört att träna henne hon vågade inte ens hoppa utan att fråga om lov. Jag vet ju att det inte funkar att bli arg på den hunden men ibland så kan jag inte hjälpa att jag bara blir så förbannad när hon ger mig fingret. Sen var det instruktörs möte, lovade att ha en kurs nu i höst får se när jag kan starta den men det vore gott att komma igång så fort som möjligt så man är klar innan det blir för mörkt och kallt ute. I morgon styr vi våran bil mot boxer SM det ska bli så himla kul och skönt att bara komma hemifrån några dagar, Nu börjar jag bli riktigt nervös inför tävlingen på fredag och inte blev det bättre av att det gick så dåligt på träningen i går, men vad fan det är väl bara att gå in och göra det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till imorrn.. det är bara bra när det går dåligt sista träningen säger de som vet. :) brukar jag försöka trösta mig själv med iaf.



ses imorrn.

2009-08-13 @ 20:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0