Söndag 9/8-09

Nu saknar jag min lilla höna. Inte bara jag för Dyrka saknar nog henne också. Dyrka har gått omkring och sett ut som hon har sålt smöret och tappat pengarna hela helgen, hon trivs inte alls när Geisha är borta, och pojkarna grus vill hon inte leka med. Men vi har försökt att aktivera dom hela helgen. Vi har spårat med Figo och Dyrka och gått skogspromenader och i går kväll tränade jag och Melina lite lydnad men vi han knappt börja fören det kom en åskskur så vi fick åka hem. Anders spårade med Figo, jag hade lagt att rätt så långt men snällt spår precis som Harry ville ha det och det gick jätte bra och Anders tyckte det var kul att spåra med honom, ja han behövde ju inte göra så mycket mer än gå bakom i linan och ge Figo korv när han kom med apporterna. Dyrka och Figo är väldigt lika i spåret lugna sansade och noggranna så det märks att hon är sin fars dotter.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0