Onsdag 5/7-09

I går ägnade jag en heldag bara åt mina älskade Sessor. Vi började dagen med att gå en långpromenad med boxer kompisarna Lycka och Heffa. Vi gick i ca: två timmar så hundarna fick rasa av sig ordentligt. Sen på eftermiddagen åkte jag och la ut två långa spår till mig och Melina. Så när Melina kom från jobbet var det bara att gå sitt spår och Måns var helt fantastisk i går spårade fint och plockade alla pinnar och det var inget enkelt spår. Sen fick Geisha gå sitt. Hon skötte sig också galant men jag måste få henne lite lugnare i spåret rusar fram som ett ånglok, visserligen missade hon inget i går men jag är rädd att hon kommer att göra det i framtiden om hon inte lugnar ner sig ett hekto. I dag blir det lydnad på våran klubb med en hel drös boxrar och en golden vi blir 10 stycken som ska träna och det allra viktigaste fika tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0