Onsdag 26/8-09

Jag är så satans irriterad på det här modemet som tydligen bara funkar varannan dag, så nu har jag kopplat in mig via telefonen, mobilen det kostar nog en del men just nu bryr jag mig inte. I dag har snälla Melina lagt spår till mig så det var bara att ta ut hunden och spåra, Det var dyrka som fick ett riktigt långt spår och hon var helt fantastisk, vilken spår hund hon är. Tuffar på och missar inget ja vad ska man säga, jag kan bara konstatera att jag är jävligt nöjd med henne. I går var vi på VLO och tränade riktigt kul med en hel drös andra boxrar. Sen hade jag och Threse PR möte till sena kvällen, och förberedde allt inför Caryzy boxergames, så nu är det bara att tuta och köra och hoppas på att det kommer många boxrar.

Kommentarer
Postat av: Barbro m Livia&Winnie

När, var och hur är Crazy Boxergames.

Kram

Barbro

2009-08-30 @ 23:25:43
URL: http://www.jipotimas-livia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0