Fredag 7/8-09

I går hade jag och Anders en riktig mys kväll. Vi packade ryggsäcken med ved korv och öl sen tog vi alla hundarna och gick till sjön. Det är så mysigt att sitta vid sjön se på elden och höra hundarna plaska i vattnet. Selma blir som en valp när hon får bada har hur mycket energi som helst, och så simmar hon snabbare än dom andra eller jag menar Geisha för Dyrka går aldrig längre ut än till magen fegisen. Sen när vi kom hem tittade Helena, Peter och lilla Canton förbi så vi blev sittande på altanen länge i går kväll. I dag ska Harry hämta Geisha hon ska åka till Sundsvall med dom, jag kommer att sakna min lilla höna men vi får nog fullt upp för pojkarna stannar här Figo och Play så det blir spår bad och bus i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0