Fredag 24/4-09

Våren är nog den bästa tiden på året, lagom varmt i solen och det är så härligt att se när allt blir grönare och grönare. Den här veckan har vi varit och tränat varje dag. På klubben och i alleby. I går började jag dagen tidigt var i Kållered redan kl 8 på morgonen. Jag och Annethe städade färdigt pappas lägenhet skönt nu är det klart och vi har lämnat in nycklarna. Sen åkte jag vidare till Alleby där jag och Ingrid hade kurs med våra härliga deltagare och deras duktiga hundar, vi var inte hemma för en tio i går kväll. Geisha är halt upptäckte det i går, inte så mycket men hon haltar lite på bak hasen. Hon har nog sträckt sig, får försöka hålla henne lugn någon dag, men det blir nog inte det lättaste. I dag blir det ingen träning i alla fall för vi ska köra ved och greja hemma, och i morgon ska jag vara hundvakt till grabbarna grus, Play och Figo, härligt med hela huset fullt av Boxrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0