Tisdag 9/9-08

Ja den här dagen började inte bra för när jag satt vi datorn i morse passade Geisha på att bita sönder våran skinnfåtölj. Men dagen blev bättre, la ett appell spår till Dyrka och sen åkte jag och tränade. Jag satte ut en tagert långt bort och körde framförgående och det funkade bra. Ligg under gång funkade i dag. Sen kommenderade Tommy mig . Framförgåndet funkade nu utan tagert Dyrka gick hur bra som helst. Sen när vi kom till läggandet så var det kört, nu var det så igen hon kunde bara inte, så jag bröt där.

En bild på fåtöljen


Kommentarer
Postat av: Bläckan Bläckis

Tjena, Syrran !!

Vad du kan - man blir ju impad !! ......och avundsjuk - jag som bara har gnagt lite på ett par av mattes nya köks-stolar ;o))

2008-09-10 @ 14:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0