Måndag 13/10-08

Ja då har vi varit på årets sista läger, Vlo´s läger på Tånga hed. Som vanligt har det varit kul med trevliga människor och mycket hundträning. Jag var i en grupp med Harry, Ingrid och Karin vi tränade appell spår och lydnad och som vanligt så skällde Harry på mig hela tiden men bara när det gäller Dyrka, jag vet att han bara menar väl för Dyrka är inte lätt att träna med och jag ger upp när det inte går bra så det är nog så att jag behöver en spark i röven ibland. Vi fick i alla fall till ett riktigt bra framförgående på henne och det känns bra. Geisha har tyvärr inte gjort så mycket i helgen, hon fick ett litet spår i går och så har hon varit med på uppletande och Harry gjorde vindövningar med henne och det hon har gjort har gått riktigt bra. Vi har tränat lite lydnad i mellan åt jag och Geisha också men annars har jag koncentrerat mig på Dyrka för det är med henne jag behöver hjälp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0