Måndag 24/11-08

Så nu var vi äntligen klara med sovrummet allt som allt har det bara tagit ett år. Hur som helst så blev det jätte bra, hundarna har fått en egen säng som är 160*120 cm så nu är det slut sovit i våran säng. Dom har en tjock madrass fällar, täcken och kuddar i sin säng så jag behöver inte ha dåligt samvete. Dyrka behövde jag bara säga till en gång att hon fick sova i sin egna säng, men Geisha har försökt hoppa upp i våran några gånger men hon nöjer sig med att jag säger till henne att gå till sin säng och så hjälper jag henne med täcket för hon vill ha täcke på sig när hon sover och när jag har bäddat in henne så sover hon så sött i sin säng hela natten. I dag kom Anna, Hilda och Lisa hit så vi tog en lång promenad i skogen med alla hundar. I morgon ska vi börja träna igen efter en hel veckas uppehåll ska bli kul för nu är både jag och hundarna laddade.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0