Måndag 17/11-08

Nu har hon gjort det igen den lilla apan!!!!! Jag hade gjort en adventskalender till Cornelia med 24 paket som hon skulle få till advent. Jag la alla paket på köksbordet tänkte mig inte riktigt för och vad tror ni hände jo när jag kom ner så hade Geisha julafton. Hon hade öppnat dom flesta paketerna och bitit sönder innehållet också. Vi hade precis varit ute på en långpromenad på 2 timmar så jag trodde i min enfald att Geisha var lite trött men en liten promenad biter inte på den hunden det ska helst hända något hela tiden annars hittar hon själv på saker. Men jag måste medge att hon var söt när hon låg på golvet med en hel hög papper runt sig, kolla här matte vad jag har hittat en massa julklappar skit kul!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0