Fredag 28/11-08

Regn och rusk vilken dag, Idag har nog allt gått emot mig. Morgonen började med att vi tänkte ta en slappar dag bara vara inne mysa och läsa och ha det allmänt bra. Men vad jag inte tänkte på var att jag faktiskt har en liten hund som heter Geisha. Jag skulle bara gå ut i garaget och hämta lite saker, när jag kom in igen hade hon på en liten stund lyckats bita loss en bit till från fåtöljen, ja ja inte hela värden den var ju sönder redan. Men sen när jag gick in i nästa rum fick jag en chock hon hade vält ner en stor ljusstake och inte nog med det utan också tagit en bit av bordet. Ja ni läste rätt för det är så att Anders har ett gammalt bord som han tycker mycket om det är i trä men på ovansidan är det skinn och det hade hon lyckats bita bort en hel bit från. Puh vad gör jag, jo tar en stor duk och lägger över bordet, jag får säga att nu så har jag tröttnat på bordet så nu ska vi ha duk här, för hoppnings vis så köper han det och skulle han upptäcka det någon gång får jag väl säg oj då vad har hänt här, kan det vara möss med hugg tänder. Så nu kunde jag glömma Mys dagen på med regn kläder, ryggsäck full med saker och ut i rusket. Först en lång promenad och sen ett uppletande fyra föremål var. Jippi det här är kul tycker Geisha att det ösregnar struntar hon fullständigt i hämtar glatt alla föremål. Dyrka är inte fullt så glad åt det hela, matt det regnar och jag vill hellre vara inne och mysa men hon hämtar i alla fall alla saker utan den första som hon som vanligt bara markerar det går inte så fort och hon gör det inte med någon större glädje precis. Jag fattar inte varför hon inte tar första grejen måste klura på det ett tag. Ja nu är vi hemma igen pisse våt och jag fryser som en hund. Men Geisha är belåten och ligger snällt och sussar i biabädden...


Kommentarer
Postat av: Anna och Hilda

Haha lilla Geisha då!!!!! Som jag sa till dig i måndags....Det är skit roligt att läsa din blogg!

Å du Maria.......läser inte din Gubbe din blogg eller?,fniss

2008-11-29 @ 20:03:12
URL: http://www.fagerblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0