6/11-08

Dyrka har varit sjuk i några dagar, vet inte om det är löpet för hon var likadan förra gången hon skulle löpa. Hon spyr och vill inte äta jag har bara fått i henne lite välling på 3 dagar, men i dag var hon piggare och åt sin mat på morgonen. Dom dagarna Dyrka varit ur form har jag bara tränat Geisha och det har varit skit kul. Det är ju synd att säga så men hon är så positiv till allt så man blir glad när man tränar med henne. Vi har jobbat mycket med apporten och nu håller hon den även i munnen när hon sitter stilla, det har ju varit ett problem att hon vill släppa den så fort hon har hämtat den. I går tränade vi med Ingrid och dom andra från Elfsborg som ska tävla hos oss på söndag. Ingrid körde igenom 3an med Elsa och det såg bra ut. Sen kommenderad jag henne och Trippan i 1an och det gick hyfsat Trippan var lite okoncentrerad i början men efter hand blev det bättre och bättre, och hon har ett jätte fint läggande och ställande . Säger bara lycka till på söndag Ingrid och girelsen.
I dag ringde jag och beställde camping plats till mig och Christina till bruks SM 2009 det är säkrast att vara ute i tid när det nu går på hemma fronten. Anna ska sova i min lilla husvagn det kan ju bli intressant med tanke på att jag pratar rätt så mycket i sömnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0