Tisdag 6/5-08

I morgon den 7/5 fyller min lilla gurka 1 år, tänk vad tiden går fort, det var ju inte längesedan hon bara var en liten skrutt. Vi ska börja morgonen med ett paket sen blir det något gott en tårta för det måste man ha på sin födelsedag. Annars är det en hektisk vecka i måndags hade jag kurs och i dag gjorde jag allmänlydnadspasset med Dyrka och vi var mycket väl godkända i dom flesta moment det var bara ett moment som vi inte blev mycket väl godkända i, och det var läggande under gång för första gången la hon sig inte på mitt kommando men, men det gör inget. Sen på torsdag gör vi slutprovet, och på lördag ska jag åka och titta på lydnad på Elfsborgs BK. Och på söndag är det utställning i Lerum där ska både Dyrka och Geisha ställas så visst finns det att göra alltid.


Grattis min lilla älskling!!!!!!

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0