sol,sol

Är det något fel solen skiner. Idag är jag riktigt glad fast Geisha väckte oss kl halv fyra i morse. Det är svårt att vara annat när solen skiner för det är vi inte speciellt bortskämda med. Idag har hundarna varit ute och busat i flera timmar, sovit en stund på altanen i mellan åt. Geisha har gått på upptäcktsfärd i trädgården och Dyrka har snällt lufsat efter henne , hon känner sig nog stor och då måste man ju passa sin lillasyster. Jag har gått efter med kameran kul med lite valp bilder, det blev nog 200 stycken. Vi har också varit på en kort koppelpromenad eller rättare sagt jag har släpat Geisha , vi gav upp efter 20 meter sen bar jag henne tillbaka, tar det någon annan dag istället. Jag och Dyrka ska ta en lång skogspromenad när Anders kommer hem så kan han passa monstret en stund.

image25 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0