Tisdag 3/6-08

Så nu är vi på G igen. Var och träna i går kväll. Vi började med plats liggning i grupp. Dyrka låg som hon brukar göra ingen tanke på att resa sig eller gå upp. Sen tränade vi framför gående och hopp sitt hopp. Vi har inte tränat detta på länge eftersom vi kört ettan, Dyrka tyckte det var kul med lite omväxling och gick kanon bra. Det känns så bra att få det bekräftat att hon kan bara hon vill. Geisha var också laddad hela tiden hon satt bunden och tittade på mig och Dyrka kunde man se på hennes stil, att hon sa Matte jag kan jag kan. Så när det blev hennes tur gick det som på räls. Hon är så noga med att vara mig till lags kollar hela tiden av mig, gör jag rätt nu matte.

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Kul :) Om du hinner får du gärna kolla in bilderna från photoshooten i min blogg och rösta på din favorit :)

2008-06-03 @ 07:06:20
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0