Onsdag 5/6-08

I går kväll gick jag och grannen ut och la tre spår ett var till hundarna. Sen gick vi en långpromenad. Sen var det dax att spåra. Vi började med Dyrka så att min granne kunde gå med och titta hon har aldrig spårat. Dyrka gick ut bra och tog första pinnen, fick sin kattmat och sen tuffade hon på tog andra pinnen, men sen gick hon förbi den 3 pinnen tog slutet så det gjorde inte så mycket att hon missade en pinne. Sen var det Geishas tur ett litet spår med en pinne och en boll i. Hon var lite frågande i början men sen tog hon spåret bra. Tappad bort sig innan hon kom till första föremålet och jag hade inte märkt ut var det låg så vi var borta. Skit också mitt fel, gick ur spåret och tillbaka mot slutet då tog hon spåret igen och hittade sin boll i slutet så det blev ett lyckat slut i alla fall. Min Grannes hund fick ett litet spår med 2 leksaker i och hon tog spåret bra och hittade sina leksaker så det var lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0