Onsdag 18/6-08

Ja då är helgen över och det har hänt en hel del. Vi startade våran resa till skåneland på fredagen. Var hos Christina vid femtiden så jag fick träffa Cilla en kort stund innan hon åkte hem. Jag och Christina åt och drack gott på kvällen medans hundarna lekte. Jag hade även med mig Trippan till skåne Ingrid var hemma och gick spår för klubben. På lördagen gick vi upp tidigt och åkte till skogen med Christinas tränings vänner. Vi la ett spår var till Dyrka och Master och Geisha fick 2 små spår, som hon klarade galant, hon är inte så noga med sakerna i spåret utan belönar sig själv med att spår så föremålen får vi träna på. Jag är inte så orolig för det hon har ett bra föremålsintresse så det kommer nog med tiden. Dyrka och Master klarade sina spår bra och fick med sig alla pinnar, Nöjda med våra hundar åkte vi hem till Christina och tog en geting!!!!!. På kvällen kom Barbro, Anna, Harry och Annethe, Vi åt gott och hade trevligt. På söndagen var det utställning och det gick bra för Geisha 2 i sin klass med HP 4 bästa tikvalp. Dyrka fick en 2a med bra detaljbeskrivning. Tyvärr går en helg med goda vänner och hund träning för fort, men nu väntar vi på boxer lägret då vi alla ses igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0