Måndag 1/12-08

Vart tog den här helgen vägen? I lördags var jag i stan och på kvällen var vi barnvakt åt Cornelia, Jessica var ute. Och i går var vi i skara och hämta nya bilen, Ja ny och ny den är 45 år gammal och det är Anders bil för jag vet nog inte riktigt vad man ska ha en så gammal bil till. Men för min del är det bara bra att han köpt den då får jag ha den andra i fred. Och eftersom vi har ett jämlikt förhållande är det också bra, för förra året köpte han en motorcykel, och nu den här bilen och om man tänker pengar så blir det några hundar som jag har tillgodo när den tiden kommer så då kan han inte gny, bra uträknat av mig!!!!! I dag ska jag bara ägna mig åt hundarna vi ska ut och spåra är min plan.

En liten bild på Nya bilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0