Torsdag 7/8

I dag har vi varit ute och spårat på morgonen. Dyrka fick ett spår med slalom en spårtapp och två vinklar. Hon blev lite konfunderad när vi kom till slalomen men löste det, spårtappen löste hon bra backade tillbaka i en cirkel och tog upp spåret igen, i vinklarna är hon noggrann och följer spårkärnan, pinnarna var inga problem idag hon tog alla.

Geisha fick ett spår med två runda böjar och tre vinklar ett föremål och en pinne. Hon blir så taggad när hon ser spårselen så jag måste lugna ner henne en stund innan vi börjar annars går det för fort. När hon kom till första vinken gick hon förbi, men märkte med en gång att hon tappat spåret , hon backade och tog upp spåret igen. Vi har inte övat alls på spårtappar men hon gör som det står i skolboken backar i en cirkel för att på nytt ta upp spåret. Dom andra vinklarna klarade hon utan problem. Pinnen stannade hon till vid men tog den inte vill bara fortsätta spåra. Jag försökte leka med henne men var inte intresserad . Föremålet i slutet lekte hon lite med men inte tillräckligt . Jag måste leka mer med henne med pinnar och föremål så at det blir intressantare, nu belönar hon sig själv med att spåra.

Jag är helnöjd med mina tjejers spårande så tänk om det hade funnits en bruksgren som hete spår utan lydnad , gissa om vi hade tävlat då, ja ja önska kan man ju alltid.


Kommentarer
Postat av: Jollan

Vill du ha gratis prestenkort på kicks?

Bli medlem här:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=6088



Kram!

2008-08-07 @ 12:09:02
URL: http://jollanlovecarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0