Tisdag 19/8-08

I går var en riktig seg dag, men eftersom jag hade kurs så var jag tvungen att åka till klubben. Väl där så blev jag piggare. Körde båda hundarna i lydnad. Dyrka var på ett bra humör och gick riktigt bra, Nu leker hon och kampar som bara den, men hon är stark och mycket hård så jag får blåmärken över hela händerna och armarna inte för att hon biter mig utan för att hon slår i mig när hon kampar och som sagt hon är hård. Geisha bara älskar att träna det kvittar vad jag gör så är hon med på noterna hon blir aldrig trött, tycker allt är lika roligt. Sen startade våran kurs. Jag kör en ren lydnads kurs vi ska gå igenom alla momenten i ettan och appellen och så avslutar vi med en träningstävling. Ska eventuellt köra en allmänlydnads kurs på dagtid också om det finns underlag för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0