Onsdag 6/8-08

Fy attan har haft magsjuka i natt inget roligt alls men nu är jag bättre igen. Jag och Dyrka har anmält oss till 3st appell tävlingar under september och oktober om vi kommer med så hoppas jag att vi blir uppflyttade på någon av tävlingarna. I går var jag och min dotter i Kållered och handlade tapeter till hennes nya lägenhet , jag inhandlade en tränings dagbok så nu ska det bli ordning och reda på träning och spår. På kvällen tränade jag hundarna en stund. Dyrka och jag tragglar med apporten , hon hämtar den och hon kan även hålla den kortare stunder så nu är det sitt med apport som vi håller på med och så försöker jag få henne till att tycka att apporten är rolig. Jag håller även på att lära mig själv att vara roligare för jag är nog rätt tråkig ibland när vi tränar och hur ska då mina hundar tycka att det är roligt.

Geisha övar vi ligg under gång med, hon börjar att fatta det hela nu. Sen tränar vi plats, Geisha vill gärna att det händer något hela tiden så ligga still är inte riktigt hennes grej, men hon ska nog lära sig med tiden, vi får fortsätta med korta stunder så att det blir tryggt och avslappnat att ligga. Får se om jag orkar gå ut och lägga två spår i kväll, är lite svag i benen efter en natt med magsjuka.

Så här kan man också ligga plats!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0