Tisdag 8/4-08

I natt hände något lustigt. Jag vaknade tjugo över tre att det var ett himla väsen, det bankade liksom i golvet. Jag gick upp och kollade vad som stod på. Jo hör och häpnad det var Dyrka som var uppe och i fullgång med att leka med sin nya boll, hon sprang fram och tillbaka och kastade bollen i luften. Då ska ni veta att Dyrka är värdens tröttaste boxer hon lägger sig senat kl nio på kvällen och ska man ha upp henne före kl åtta på morgonen krävs det en hel del övertalning. Jag ställde mig och tittade på henne en stund när hon for omkring på golvet. Sen sa jag Men lilla vännen inte ska man leka mitt i natten, och då tittade hon på mig med en suck, och sprang in och kastade sig i sängen och sten somnade. Ja som sagt va en liten lustig historia. Den här veckan blir det inte mycket träning för vi har bilen på verkstad så jag kommer ingen stans alls. Men vi går promenader med platsliggning , ställanden och lite annat kul.

image47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0