Tisdag 22/4-08

I går åkte jag till klubben tidigt så jag skulle hinna träna lite innan slyngelkursen började. Hör och häpnad det gick kanon i dag var Dyrka taggad. Vi tränade mycket liggande under gång och jag får säga att det ser riktigt bra ut nu. Ja det är kanske inte det bästa liggande som jag sett men Dyrka lägger sig rätt snabbt, och det behövs inga dubbel kommandon längre så jag är nöjd. Sen tränade vi hopp över hinder och det har hon fattat helt nu vill gärna tjuvstarta, så nästa gång blir det till att befästa ordet hopp. Platsliggningen gjorde vi med ett helt gäng andra hundar och där får jag beundra Dyrka, hon ligger och tittar en stund sen åker huvudet ner mellan benen och i går blundade hon , så jag vet inte hon kanske sov, men som sagt min lilla Dyrka tar alla chanser till en stunds vila. Ja vi är mycket nöjda med gårdagens träning och Dyrka är inte året än det glömmer jag ibland, min lilla gurka.


Plats hemma på vår fotbollsplan
image55


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-04-22 @ 06:11:13
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0