Tisdag 1/4-08

I söndags var det MH på klubben det blev en lång dag 9 hundar att beskriva, vi i köket kom inte därifrån fören klockan fem. Så i går fick jag andvända hela dagen åt mina hundar. Först åkte vi ut och gjorde ett uppletande med Dyrka och Jippi. Det gick kanon hundarna var hel taggade och tyckte det var skit kul, vi gjorde fyra utlägg av saker var sen var dom rejält trötta. Efter lite vila åkte jag till klubben och tränade lydnad med dyrka och min projekt hund. Vi tränade framförgående och det blir bara bättre och bättre, sen blev det snabba läggande, ja så snabbt går det ju inte men för att vara Dyrka så var jag riktigt nöjd. Efter lite fritt följ åkte vi hem och lagade mat. I dag blir det spår måste bara vänta tills Anders kommer hem så han kan ta hand om monster Geisha.


image38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0