Söndag 13/4-08

Så är det söndag igen. Dyrka har skadat sig i foten, har skärt upp trampdynan på bakbenet ,så vi har inte kunnat göra så mycket i helgen. Jag har lagt på ett bandage och hon har fått en sko som hon kan ha när hon går ut. Men varken bandaget eller skon sitter på någon längre tid, tänkte att jag får väl sätta tratt på Dyrka om hon inte kan låta det vara. Men det är ingen ide för Geisha hjälper henne mer än gärna att ta av bandaget, jag kan ju inte sätta tratt på henne också. Vi får hoppas att det läker fort och idag verkar hon inte ha speciellt ont, haltar inte alls längre. I morgon ska jag ha kurs på klubben, med ett gäng slyngel hundar så nu har jag bundit upp mig 10 måndagar framöver, ja ja vi får väl se hur det går, om jag kan lära dom något vettigt. Vi kommer att ägna mycket av tiden till roliga kontakt övningar inkallningar med mycket störningar, nej övningar. Lite spår och uppletande ska vi nog hinna med också.

Puss på dig Selma

image48


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0