Fredag 4/4-08

I går var det sol, sol och 14 grader varmt. Helena kom hem till mig så vi tog med Dyrka, Jippi och Geisha ut och gjorde uppletande. Geisha fick sitta på en filt och titta på vem vet kanske lär hon sig något. Jippi gick kanon bra vi körde först några ingångsövningar och sen var det fullfört. Dyrka hade bra fart och var noggrann i rutan hittade busen, men sen var det kört ville inte lämna ifrån sig busen, så det blev ingångsövningar med koppel på för hennes del. På eftermiddagen åkte jag och Dyrka till klubben och tränade. Vi tränade framförgående i dag la vi till stanna också. Jag la en lång platsliggning med mycket störning och hon ligger kanon bra. Sen försökte vi göra övningar för att få upp farten , använde inga kommandon utan gick bara själv fort framåt efter en stund kom Dyrka på att om hon kom ikapp mig så hände det något roligt det fungerade faktiskt rätt bra. Tragglar på med liggandet under gång , vet inte hur jag ska få till det, det är ju inte så att hon inte lägger sig men jag inner ju komma över halva plan innan hon har kommit ner på marken det går så sakta så sakta. Ja ja vi får nog rätsida på det också så småningom, hur som helst så är hon bäst min lilla Dyrka byrk. Så liten kanske hon inte är väger nästan 35 kg och hon är inte tjock.

image43


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0